آپارات شاید یکی از رقبای اصلی سایت یوتیوب در جهان باشد که با افتخار برای ایران ایرانی تونسته رتبه 56 امین وب سایت اینترنتی را در جهان در این لحظه در سایت معتبر الکسا داراست و شکی در بازدید فوق العاده بالای این وب سایت عظیم و قدیمی نیست .

امروزه بهترین مسیر برای ارائه یک فرآورده و یا معرفی خدمات، ساخت ویدئو است. تحقیقات جدید حاکی متعلق به است که علاقه ی کاربران به تماشای ویدئو اعم از آموزشی، تفریحی، خدماتی و …. بسیار اغلب از پیش شده است و این علاقه با افزایش سرعت اینترنت روز به روز در حال اشاعه است.

سایت آپارات بزرگترین سایت اشتراک ویدیو در بین فارسی زبانان است و از اعتبار و سئوی بالایی برخوردار است که می تواند به ارتقای سطح کسب و کار و شهرت شما کمک کند.

شما نیز ممکن است ویدیوهای خویش را در سایت آپارات به اشتراک گذاشته باشید و به معرفی کسب و کار، خدمات و فرآورده خود بپردازید و یا یک کانال تفریحی با ویدئو های جذاب در آپارات ایجاد کرده باشید . ولی شرط لازم و کافی برای موفقیت این است که ویدئو شما از بازدید مناسبی برخوردار باشد. امکان خریدن بازدید از راه خویش سایت آپارات وجود دارد اما این شغل بسیار خرج بر است.

سامانه هوشمند ایکس لایک می تواند با برپایی بازدید های واقعی و با بها مناسب ویدئوی شما را در جمع پر بازدیدترین های سایت آپارات قراردهد فقط کافی است شمار بازدید های دلخواه خود را انتخاب کنید و نتیجه را روی ویدیو خود نگریستن کنید. شما همچنین می توانید برای هر کدام از ویدیوهای خود علاوه بر بازدید، لایک نیز خریداری کنید.

ایکس لایک سرویس های متنوعی برای آپارت از جمله دنبال کننده آپارات ، بازدید کننده آپارت و حتی لایک آپارات به پایین ترین قیمت ممکن برای شما ارسال میکنم ، اگه براتون صفحه شخصی یا برندتون در آپارات ارزشمند هست پس به هیچ وجه این خدمات را از دست ندید !