امروزه توییتر یکی از قدرتمند ترین شبکه های مجازی هست که افراد زیادی در دنیا روزانه وقت خود را در آن سپری میکنند ، از این رو ایکس لایک تصمیم گرفت به دلیل درخواست مکرر شما عزیزان سروی های لازم بر پایه این پلتفورم را را اندازی و در اختیار شما عزیزان با تازل ترین قیمت قرار دهد اما قبل از معرفی این سرویس ها چند توضیح اجمالی و خلاصه را کنار هم راجب توییتر مرور کنیم

توییتر
توییتر

توییتر چیست؟ بنیاد گذاران آن چه کسانی هستند؟ قصد از راه اندازی این شبکه اجتماعی چه بوده است؟ نقش توییتر در سازمان دهی انقلاب ها و اعتراضات داخلی چیست؟ آیا توییتر به آلت جاسوسی سرویس های اطلاعاتی تبدیل شده است؟

پس از فیس بوک که به عنوان پرطرفدارترین شبکه اجتماعی شناخته می شود و با افزایش کارکردهای اطلاعاتی، جاسوسی، هک و … امروزه کاربرد اجتماعی و ارتباطی آن به کارکردی فرعی تبدیل شده است، از توییتر به عنوان دومین شبکه اجتماعی شناخته شده و پرطرفدار در دانشمند نام اسیر می شود.

توییتر نوعی سرویس شبکه اجتماعی و میکروبلاگینگ آنلاین است که به کاربرانش امکان می‌دهد پست‌هایی متن محور تا ۱۴۰ کاراکتر را، سرشناس به “توییت”، بفرستند و بخوانند. توییتر را “جک دورسی” در مارس ۲۰۰۶ آفریدن؛ نوآفریدن و در ژوئیه همان سنه راه‌اندازی کرد. این سرویس به سرعت محبوبیتی جهانی پیدا کرد، با بیش از ۱۴۰ میلیون کاربر پرکار از سنه ۲۰۱۲، که روزانه بیش از ۳۴۰ میلیون توییت پست و بیش از ۶ میلیون مورد مبحث می‌کنند. توییتر را “پیامک اینترنتی” توصیف کرده‌اند.

شرکت توییتر واقع در سان فرانسیسکو است و سرورها و دفاتر دیگری نیز در نیویورک دارد. سایت توییتر به عنوان احد از ده سایت‌ پربیننده‌ جهان شناسایی شده است.

ابداع توییتر به یک “جلسه طوفان فکری یک‌روزه” وسط اعضای هیئت مدیره شرکت “پادکستینگ اودِئو” بازمی‌گردد. در آن جلسه، دورسی طرح پیوستگی هر فرد با یک گروه حقیر با استفاده از یک سرویس پیام کوتاه را مطرح کرد. نام رمز اصلی پروژه برای این سرویس “twttr” بود. طراحان در نخست “۱۰۹۸۵” را برای شماره پیامک انتخاب کردند اما مدتی بعد برای “استفاده و به خاطر سپاری آسان‌تر” آن را به “۴۰۴۰۴” تغییر دادند. کار بر روی این پروژه در تاریخ ۲۱ مارس ۲۰۰۶، زمانی که دورسی اثناء راه‌اندازی twttr خود نخستین پیام توییتری را در ساعت ۹:۵۰ شب فرستاد، ابتدا گردید.

جک دورسی
جک دورسی

جک دورسی می‌گوید: “خیلی تصادفی کلمه توییتر (twitter) به ذهنمان خطور کرد که خیلی هم خوب بود. این کلمه به معنای “زنجیره کوتاهی از اطلاعات نامرتبط “و صدای پرنده‌ است. و محصول ما هم دقیقاً همین است.”

 

طرح ابتدایی جک دورسی برای راه اندازی توییتر

نمونه اولیه توییتر یک سرویس درونی برای کارکنان اودئو بود. نسخه کامل در تاریخ ۱۵ ژوئیه ۲۰۰۶ منتشر شد. در اکتبر ۲۰۰۶، بیز استون، اوان ویلیامز، دورسی و دیگر اعضای اودئو شرکت “آبویس” ((Obvious را راه‌اندازی کردند و ادئو و تمام دارایی‌هایش را ، از آنگونه Odeao.com و Twitter.com، از سرمایه‌گذاران و سهام‌داران آن خریدند. توییتر در آوریل ۲۰۰۷ به شرکتی مستقل تبدیل شد.

 

پیشرفت توییتر

پیشرفت این کمپانی بسیار پرشتاب بوده است. در سنه ۲۰۰۷ در هر ۱۵ دقیقه ۴۰۰ هزار توییت پست می‌شد. این رقم در سنه ۲۰۰۸ به ۱۰۰ میلیون رسید. در فوریه ۲۰۱۰، کاربران توییتر یومیه ۵۰ میلیون توییت می‌فرستادند. الی مارس ۲۰۱۰، احصاء application ثبت‌شده این شرکت به بیش از ۷۰ هزار رسید. تا ژوئن ۲۰۱۰، روزانه نزدیک ۶۵ میلیون توییت پست می‌شد، یعنی نزدیک ۷۵۰ توییت در ثانیه. تا مارس ۲۰۱۱ شمار توییت‌ها به ۱۴۰ میلیون در روز رسید. به نقل از سایت compete.com توییتر در ژانویه ۲۰۰۹ به مقام سوم شبکه‌های اجتماعی رسید، حال آن که رتبه پیشینش مقام بیست و دوم بود.

 

منابع مالی توییتر

سرمایه‌ اولیه برای راه‌اندازی توییتر براساس منابع غیررسمی رقمی بین ۱ الی ۵ میلیون دلار بوده است. بعد از طریق سازمان‌ها و نهادهای مالی، صنعتی و فناوری، رقمی در حدود ۵۷ میلیون دلار در توییتر سرمایه‌گذاری کردند. یونیون اسکوئر ونچرز (UnionSquare Ventures)، اسپارک کپیتال (spark capital)، اینسایت ونچر پارتنرز (Insight Venture Partners) از جمله سرمایه‌گذاران در توییتر هستند.

 

ویژگی‌های توییتر

توییتر در سنجش با سایر شبکه های اجتماعی دسترسی به مراتب راحت تر و سریع تری دارد و کاربران توییتر در کوتاهی ترین موعد شدنی می توانند با ارسال توییت، آن را میلیون ها کاربر سایر در سراسر عالم به اشتراک بگذارند.

برخی از ویژگی های توییتر:

۱. توییتر به کاربران امکان می‌دهد در زمانی کوتاه توییت های جدید بفرستند و  توییت های دیگر کاربران را نیز بخوانند.

۲. هریک از پیام‌های توییتر (توییت) محدود به ۱۴۰ کاراکتر است که به سرعت بر روی سایت توییتر یا اپلیکیشن توییتر قابل ارسال است .

۳. کاربران می‌توانند به‌ روزرسانی توییت‌ها را از طریق سایت توییتر، پیامک، RSS، ایمیل یا نرم افزار‌های کاربردی ارتباطی دریافت کنند.

۴. امکان ارسال انبوه مطلب با اهداف سیاسی، علمی ، اقتصادی .

۵. امکان ایجاد هویت های مجازی برای پرمخاطب اثر دادن یک مطلب ویژه با قصد الغای فضای ذهنی باره عقیده به کاربران

چگونه می توانم عضو توییتر بشوم؟

1. وارد www.twitter.com شوید.

2. روی دکمه Sign up در سمت راست صفحه کلیک کنید.

3. اگر با صفحه ای مثل صفحه زیر روبرو شدید حروف داخل کادر را در کادر متنی بنویسید (اگر نمی توانید حروف را بخوانید روی Get two new words کلیک کنید که واژه ها جدید ظاهر شوند).

4. شما عضو توییتر شدید! حال که می توانید در صفحه مفتوح شده افراد مورد علاقه تان را دنبال کنید لغایت از حال آنها با خبر شوید.

یا در صفحه خویش چیزی بنویسید.

* از نوار بالای صفحه گزینه Profile را برگزیدن کنید و عکس پروفایل، ساعت، توضیح راجع به خودتان و… را اضافه کنید.

* برای پیدا کردن رفقا یا افراد مورد علاقه تان از گزینه Who To Follow بهره‌گیری کنید.

توئیتر
توئیتر

ایکس لایک چه سرویسهای توییتری ارائه میدهد:

خرید فالوور توییتر

خرید لایک توییتر

خرید بازدید کننده ویدیوی توییتر

خرید بازدید کننده لایو توییتر

خرید ایمپرشن توییتر

حرید کامنت رندم یا تصادفی توییتر

خرید کامنت با متن دلخواه شما در توئیتر

ریتوییت پست توییتری شما

و حتی کلیک بر روی پروفایل توییتری شما !

 

قیمت های این سرویس با گارنتی پایین ترین قیمت در بازار میباشد و اگر شما قیمتی پایین تر از این قیمت را به ما نشان دهید ما به تفاوت قیمت +10%  بیشتر به حساب کاربری شما برگشت داده میشود