01 - توجه کنید در ایکس لایک برخلاف دیگر همکاران کلیه سفارش ها در صورتی تکمیل نشدن لغو و یا نیمه تمام شدن ، هزینه به صورت خودکار به اعتبار شما در سایت برگشت داده میشود * 02 - برای اطلاع از شرایط نمایندگی و دریافت تخفیف روی "اطلاعات بیشتر"کیلیک کنید * 03 - برای ثبت سفارش بهتر و سریعتر روی گزینه "ثبت سفارش" کیلیک کنید
ثبت سفارش

دانلود پست از اینستاگرام

1

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که هنگام فعالیت در اینستاگرام پستی را مشاهده کنید و تصمیم به دانلود آن بگیرید. به این دلیل که امکان دانلود پست اینستاگرام در اپلیکیشن رسمی این شبکه‌ی اجتماعی برای کاربران فراهم نیست، کسانی که بخواهند پستی را از اینستاگرام دانلود کنند باید از ابزارهای جانبی استفاده کنند. در این مقاله قصد داریم روش‌های مختلف دانلود پست اینستاگرام را آموزش دهیم؛ پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید!

ابزارهای دانلود پست اینستاگرام

همانطور که گفته شد، کاربران اینستاگرام نمی‌توانند برای دانلود پست از اپلیکیشن رسمی این شبکه‌ی اجتماعی استفاده کنند. به همین دلیل ابزارهای متنوعی به این منظور طراحی شده و در دسترس کاربران قرار گرفته‌اند. از وب‌سایت‌ها گرفته تا اپلیکیشن‌ها و اینستاگرام‌های غیر رسمی.
در این مقاله پس از بررسی تمامی جوانب قصد داریم بهترین ابزارهای دانلود پست اینستاگرام را معرفی کنیم تا بتوانید به راحتی پست‌های مورد نظر خود را از اینستاگرام دانلود کنید.

استفاده از اینستاگرام‌های غیر رسمی برای دانلود پست اینستاگرام

احتمالاً تا به حال با اصطلاح اینستاگرام‌های غیر رسمی مواجه شده‌اید. اینستاگرام‌های غیر رسمی اپلیکیشن‌هایی هستند که بر بستر اینستاگرام فعالیت می‌کنند و علاوه بر امکانات اپلیکیشن رسمی، امکانات پیشرفته‌تری را هم به این مجموعه اضافه می‌کنند. یکی از این امکانات دانلود پست اینستاگرام می‌باشد. در ادامه 3 مورد از اینستاگرام‌های غیر رسمی را معرفی می‌کنیم:

  • Gb Instagram
  • OG Instagram
  • Insta Royal

وب سایت‌های دانلود پست اینستاگرام

ممکن است برخی از افراد به دلیل عدم دسترسی به گوشی تلفن همراه و یا دلایل دیگر استفاده از سایت‌های اینترنتی را به استفاده از اپلیکیشن‌ها برای دانلود پست اینستاگرام ترجیح دهند. به همین دلیل در این بخش از مقاله قصد داریم وب‌سایت‌هایی را معرفی کنیم که می‌توانید با استفاده از آن‌ها پست‌های مورد علاقه‌ی خود را به راحتی دانل.د کنید.

وب سایت Igram

یکی از بهترین وب سایت‌هایی که می‌تواند به شما برای دانلود پست اینستاگرام کمک کند، سایت Igram می‌باشد. این وب سایت رتبه‌ی 1 گوگل را در این زمینه برای خود تصاحب کرده و به همین دلیل مخاطبان زیادی هم دارد. برای دانلود پست اینستاگرام با استفاده از این سرویس، کافی است:

  1. لینک پست مورد نظر خود را در کادر موجود در صفحه‌ی اول سایت وارد کنید.
  2. روی گزینه‌ی Download کلیک نمایید.
  3. کیفیت مورد نظر خود را برای دانلود پست اینستاگرام انتخاب نمایید.

سایت اینترنتی Toolzu

یکی دیگر از سایت‌های محبوب در زمینه‌ی دانلود پست اینستاگرام، سایت Toolzu می‌باشد که در رتبه‌بندی گوگل تنها یک پله با Igram فاصله دارد. این وب سایت نیز به دلیل محیط کاربری ساده و در عین حال زیبایی که دارد، توانسته مخاطبان زیادی را جذب کند. نحوه دانلود پست اینستاگرام با استفاده از وب سایت، دقیقاً مشابه وب سایت قبلی می‌باشد. کافی است:

  1. لینک پست مورد نظر خود را کپی کرده و در کادر مخصوص، جایگذاری کنید. سپس گزینه‌ی Download را انتخاب نمایید.
  2. پس از لود شدن تصویر، دوباره روی Download کلیک کنید
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه
بدون دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
اعلان ها
اطلاعیه جدیدی وجود ندارد