- تکراری نباشه:
باید در چشم مخاطب متنوع باشه اگر هر روز
داری با یه روال ثابت کار میکنی، کم کم مخاطب
خسته میشه و استوری تو نگاه نمیکنه
اگه برسه به جایی که با خودش بگه ای بابا اینم که هر روز…) یعنی تو باختی! - غیر قابل پیش بینی باشی:
ساعت بارگزاری
در ساعات مشخص استوری آپلود نکن بلکه
تصادفی ساعتهای استوری تو انتخاب کن
اطلاعات ارزشمند به مخاطب بده.مخاطب قدر اطلاعات خوب رو میدونه و دنبال میکنه - استیکرهای تعاملی:
بی خود و بی جهت و بی هدف رو استوریهای
معمولی استیکر تعاملی نزار چون مخاطب تعامل نمیکنه و بازدیدت افت میکنه - خسته کننده نباشه:
داستان نو، ایده تازه
استوری اسمش روشِه. باید حالت داستانی و
سرگرم کننده داشته باشه تا مخاطب باشما همراه بشه و راغب باشه به دیدن استوری هات - کیفیت عکس و ویدیوها خوب باشه، تمام صفحه در ابعاد استوری باشه:
دارای گرافیک خوب باشه
یعنی استوریها با فونت خوب و خوشگل و خوانا
و با طراحیهای زیبا باشه هرچی ارزش بیشتر به نگاه مخاطبت بزاری بهتر همراهیت میکنه - احساسی خوب و انرژی مثبت:
استوری زمانی پربازدید میشه که حس رو به خوبی
منتقل کند. احساس شادی، ترس، امید، عشق و هر چقدر بهتر حس منتقل بشه رابطه مخاطب با استوری بهتر میشه و ویو بالاتر میره
منظم و بابرنامه کار کن،اینسایت استوریها رو هفتگی بررسی کن تا بتونی موضوعات مورد پسند مخاطبت رو پیدا کنی
و در نهایت شما میتوانید برای خرید بازدیدکننده واقعی استوری اینستاگرام از قسمت ثبت سفارش اقدام فرمایید.