01 - توجه کنید در ایکس لایک برخلاف دیگر همکاران کلیه سفارش ها در صورتی تکمیل نشدن لغو و یا نیمه تمام شدن ، هزینه به صورت خودکار به اعتبار شما در سایت برگشت داده میشود * 02 - برای اطلاع از شرایط نمایندگی و دریافت تخفیف روی "اطلاعات بیشتر"کیلیک کنید * 03 - برای ثبت سفارش بهتر و سریعتر روی گزینه "ثبت سفارش" کیلیک کنید
ثبت سفارش

ممبر اجباری تلگرام چیست؟

تلگرام های غیر رسمی مانند تلگرام طلایی، موبوگرام، تلگرام فارسی و … می توانند کاربرهایی را که دارند، وارد کانال تلگرامی شما بکنند؛ به این صورت که کاربر پس از اینکه تلگرام خود را چک می کند یک کانال به لیست کانال هایش اضافه شده ، به این طریق اد کردن ممبر، ممبر اد اجباری می گویند، که سایت ایکس لایک می تواند تا دو میلیون ممبر به کانال تلگرامی شما اضافه کند.

 

آیا اد اجباری ممبر واقعی تلگرام است؟

بله، همانطور که در قسمت بالا توضیح دادیم، ممبر اجباری صد درصد واقعی است، اما از آنجایی که بدون اجازه، مخاطب به کانال تلگرامی شما اد می شود، بازدید ها به ندرت رخ می دهد، به این خاطر که مخاطب باید متوجه شود که وارد کانال شما شده است؛ ممکن است مخاطب همان لحظه تلگرام خود را چک کند و یا چند روز بعد چک کند، پس زمانی که ممبر اجباری خریداری می کنید ممبر ها صد درصد واقعی هستند، ولی ویو ها به ندرت اتفاق می افتد.

 

چطور متوجه بشوم ممبرها کاملا واقعی می باشند؟

زمانی که برای شما ممبر اضافه می شود، در یک قسمت با عنوان recent action یا گزارش های اخیر کانال ممبرهایی که به کانال شما اضافه شدند مشخص است، شما می توانید روی پروفایل آن ها کلیک کنید و حتی با آن ها چت کنید تا متوجه شوید اعضایی که به کانال شما اضافه شده اند کاملا واقعی هستند.

 

چرا باید ممبر اجباری خریداری کنیم؟

زمانی که می خواهیم برای یک برند کانال تلگرامی راه اندازی کنیم، در ابتدا مجبوریم تعدادی ممبر اد اجباری خریداری کنیم تا ممبر های واقعی آن کانال اضافه شوند و سپس تبلیغات گسترده انجام دهیم. پس در واقع برای اینکه مشتریان شما، برند شما را در کانال تلگرام زیر سوال نبرند بهترین کار این است که چند کا اد اجباری خریداری کنید و البته کانال های عمومی مثل کانال های خبری ، کانال های دانستنی و … بهترین خرید برای آنها، خرید اد اجباری می باشد که می توانند 100k تا 1 میلیون به ما سفارش ممبر بدهند.

 

چرا ممبر واقعی اجباری نسبتا ارزان می باشد؟

ارزان بودن ممبر اجباری به این خاطر است که بدون اجازه کاربر رخ می دهد، یعنی زمانی که ممبر اد اجباری خریداری می کنید، کابر بدون اجازه وارد کانال شما می شود، پس طبیعتا نسبت به ممبر اختیاری تلگرام ارزان تر است.

 

آیا می توانم برای خرید ممبر واقعی اجباری تلگرام از پشتیبانی استفاده کنم؟

بله، پشتیبانان تلگرامی ما، 24 ساعته در خدمت شما هستند تا هر سوالی در رابطه با ممبر اد اجباری دارید از آنها بپرسید و شما را راهنمایی کنند. پس شک نکنید و همین الان به شماره 09012275663 در تلگرام پیغام دهید تا از مشاوره رایگان مشاوران ما در زمینه ممبر اجباری تلگرام ، به صورت رایگان استفاده نمایید.

 

آیا ممبر واقعی تلگرام دارای بازدید می باشد؟

ممبر اد اجباری یک نوع ممبر واقعی است پس قطعا دارای بازدید نیز می باشد، اما به دلیل اینکه کاربران به صورت اجباری وارد کانال شما می شوند، ممکن است این بازدید ها بسیار کم باشند، و یا حتی این بازدید ها پیوسته صورت بگیرند، چون من یک کاربر هستم و وارد کانال شما می شوم اما چند روز بعد تلگرام خود را چک می کنم.

 

چرا خرید ممبر واقعی تلگرام سودمندتر است؟

همانطور که می دانید افزایش ممبر در کانال های تلگرامی روشی کاربردی در جذب اعتماد اعضا به کسب و کار و خدمات شما است. خرید ممبر واقعی تلگرام همانطور که از اسمش پیداست، اعضای واقعی را به صفحه مربوط به کسب و کار شما اضافه می کند. از فواید خرید این نوع ممبر این است که، هرچه محتوای کانال شما کاربردی تر و حرفه ای تر نوشته شود میزان ریزش ممبر کمتر و درصد بیشتری از ممبرهای اد شده در صفحه شما باقی می مانند. مهم تر از این موارد این است که ادمین کانال در هر لحظه امکان ارتباط مستقیم با تمامی اعضای اد شده را دارد.

 

اعلان ها
اطلاعیه جدیدی وجود ندارد