طریقه گذاشتن فیلم های طولانی در اینستاگرام:

یکی از شبکه های اجتماعی مورد محبوب و کاربردی فضای مجازی، اینستاگرام است. و هر کسی به نوعی با این شبکه مجازی در ارتباط است و روزانه از ان استفاده می کند.
برخی برای رونق کسب و کار و عده ای برای سرگرمی و گروهی دیگر برای بالا بردن اطلاعات و دانش در زمینه مسایل مورد نظر خود و این موارد دلیل مهمی برای آشنایی بیشتر با کاربردها و روش استفاده از آن را به دنیال دارد.
در این مقاله سعی بر ان داریم تا روش گذاشتن فیلم های طولانی در اینستاگرام را آموزش دهیم تا کاربران بتواند بهتر از این شبکه اجتماعی استفاده نمایند.

روش قرار دادن فیلم های طولانی:
با شروع فعالیت اینستاگرام، در ابتدای امر کاربران می توانستند فیلم های 1 دقیقه ای را پست کنند، و به خاطر همین اگر فردی می خواست که مطالبی را به صورت جامع و کامل بیان نماید، باید چند پست را در به دنبال هم بیاورد تا مفهوم و مطلب مورد نظر خود را به مخاطب منتقل کند و در نتیجه باعث ایجاد مشکلاتی زیادی می شد که کار به نحو احسن انجام نشود و این خود دغدغه هایی را برای کاربران به وجود می آورد.
تا اینکه اینستاگرام، برای از بین بردن چنین دغدغه هایی تصمیم گرفت که روش هایی را به وجود بیاورد تا کاربران بتواند فیلم های طولانی و بیش از 1 دقیقه ای را پست کنند.

روش قرار دادن فیلم های طولانی به این ترتیب است که اگر شما در اینستاگرام حساب کاربری داشته باشید و آن حساب مورد تایید باشد در نتیجه می توانید فیلم های طولانی حتی تا 60 دقیقه هم در اینستاگرام قرار دهید؛ البته اگر حساب کاربری شما معمولی باشد فیلم های 10 دقیقه ای را می توانید قرار دهید. اما این روش چگونه است؟
این روش در واقع قرار دادن فیلم های طولانی در تلویزیون اینستاگرام(IGTV) است. اما همانطور که توضیح دادیم برای قرار دادن ویدئو در تلوزیون اینستاگرام اگر حساب کاربری تایید شده ای داشته باشید؛ می توانید فیلم های طولانی قرار دهید.
و این روش قابلیت دیگری هم دارد چرا که به کاربر این امکان را می دهد که پست های سریالی را هم منتشر کند.

سخن آخر:

در دنیای امروز استفاده از فضای مجازی لازم و ضروری است؛ چه برای کسب و کار و چه برای کسب دانش و اطلاعات و حتی سرگرمی ها، در نتیجه آشنایی بیشتر با فضاهای مجازی و روش استفاده درست از این فضاها، کار را برای کاربران آسانتر کرده و آنان می تواند از این فضاها برای انجام کارهای خود بهره بیشتری ببرند.
در این مقاله با روش قرار دادن فیلم های طولانی در اینستاگرام آشنا شدیم، در مقاله های بعدی، سعی براین داریم که روش(IGTV) را به طور کامل در اینستاگرام آموزش دهیم.